owh hidup

beliau mengingatkan aku untuk buka kembali blog ini

beliau yang telah mencorakkan diri aku sampai aku menjadi cik wanda
beliau yang menjadikan aku berubah menjadi wanita yang matang (erk, matang ke?)

beliau paling aku sayang
beliau paling aku sanjung
beliau paling aku hormati lepas parents
beliau ialah orang yang aku harap hidup besame
beliau yang membuat corak kepada idup cik wanda selama 5 tahun
beliau adalah segala galanya untuk cik wanda

sebab beliau cik wanda berjaye
beliau kawan. beliau musuh, beliau besfren, beliau soulmate, beliau cikgu, beliau segalanya.

tapi seme tu dulu!

skarang dah takde.
sekarang dah hancur.

sebab?
kau,aku dan dia.

sekian.

About wanda

Puan Wanda + an ibu to Muhammad Zill Zafar

10 responses to “owh hidup

  1. nak kene tunggu mantan bagi komen, baru la nak ber-update blog ni..haha..

  2. wanda

    haah.
    apabila sudah mantan, menjadikan diri cikwanda serba tak kena
    dan masa merepek semakin bertambah

    mantan mengingatkan tentang blog ini, maka “owh.. baru ingat aku ada blog”
    heeee

  3. berhabuk gile minah oi. xhengat nak hapdet ke?

  4. wanda

    skarang baru kembali ke pangkal jalan.
    kahkahkah~
    n baru nak blogtrip… hehehe!

  5. erinsuhaimin

    akulah sang mantan ya?? ;P
    enjoy da life!!!

  6. wandauzzz0z5

    hurmm sabr jer la.. ade hikmah nyer.. hahahah.. smoge berjaya mengharungi liku2 hidup dgn aman,, aminnnnnnnnnnnnnnnn…

  7. wanda

    thanx wandauzz05… (like n luv the name)

  8. wandauzzz05

    hurmm like?? for wut.. history dah kot.. huhuhuh…..

  9. cinta kenangan silam ke wanda..ape lagi jom pi genting sekali lagi…boleh amek gambar byk2.ok tak mcm tu?

  10. wanda

    ok. azuan. mari ke genting. bawa bersama teman liburku jua… untuk diambil gambar bersama…🙂

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 6 other followers

Cik Liniey

%d bloggers like this: