.kisah cik wanda yang tabah.

sakit kaki tau tak!

Aku tak pegi kelas sebab sakit kaki.

” Lohhh… ape kaitan blaja dengan kaki? blaja bukan pakai kaki”

Hey, cuba kau pakai otak sikit!

Untuk blaja ialah mesti ke kelas,

Untuk ke kelas ialah mesti naik tangga sebab kelas kat tingkat 5,

Untuk naik tangge ialah mesti pakai kaki,

Untuk pakai kaki ialah sangat sakit,

Untuk sangat sakit ialah SIRIES wa tanak!!!!!!!!!

Sakit siot teseliuh kaki sebab tejatuh tangge dan jatuh tejelepuk macam nangka yang baru nak buruk kene makan ulat!

“Kenapa cik wanda tak berhati-hati?”

Sebab mane la tau nak jatuh. Kalau tau pasni cik wanda akan jatuh, mesti dia akan berhati-hati pastu turun tangga satu-satu. Pastu turun tangge tanpe beborak dengan kawan-kawan a.k.a penonton aksi stunt cik wanda.

Kalau la tau berurut sebab seliuh tu amat sakit yang sangat tahap gaban satria baja hitam punya kekuatan. Mesti aku takkan brangan nak jadi nangka buruk lagi!

Thanks kepada cik wani (kawan saya yang slalu dibuli) dan nor diyana (kawan saya yang paling chantek) sebab temankan saya pegi berurut kat rumah maklang (bukan pasangan kawan saya yang saya panggil paklang!).

Super duper thanx to apai jugak. Sebab sudi membawa hamba (tuan puteri ini)~ ke rumah maklang itu. Dan ke klinik juga. Walaupun terdapat beberapa agenda lain juga yang kau laksanakan di klinik itu!

” eleh wanda. kau nak pegi berurut macam nak pegi besalin. seme bende nak bawak” (diyana, 2010)

Biar la! Sebab aku da tau, mesti saket punye! so, aku bawak air kosong and towel kecik untuk lap mutiara-mutiara yang bakal jatuh dari mata aku neh. Seb baik aku bawak! sebab bukan stakat mutiara yang kuar. Emas, perak bagai pun kuar. Macam ade paip kat mata neh!

” kau mesti tak meraung sebab malu kat aku kan?” (apai, 2010)

Takpun. Sebab raungan aku lebih melalui mata. bukan mulut. Hahahaha. Oleh kerana ada tabir dan kau tak dapat melihat keadaan aku dikerjakan mak lang, mesti kau kurang dapat feel keseksaan itu!

Papepun. Thanx kepada yang terlibat. Nanti aku blanje pas aku kaye raye kawen ngan dato; yang berstatus duda. Motif asal cerita ialah menyatakan aku sakit kaki tak dapat ke kelas (bukan kerana malas) dan menyatakan perasaan sayang kepada kawan-kawan yang terlibat.

p/s: Sakit kaki aku langsung tidak membataskan untuk aku ke pizza hut cik apai belanja petang ini. Harap maklum.

About wanda

Puan Wanda + an ibu to Muhammad Zill Zafar

7 responses to “.kisah cik wanda yang tabah.

  1. incik apai bila mau belanja sy lagik? hahahaha..

  2. wanda

    hahahaha~ ala kasik ar chance die blanje kawan-kawan plak… tamak btol~

  3. Lain kali berangan smbil berjalan, ni la padahnye..maka nye cra berjalan melambangkan keayuan,kehenseman n kefokusan.(azuan,2010).hahahahaa

  4. wanda

    dari pengamatan aku….
    aku jalan dengan sangat lemah lembut..
    makanya… aku ayu la….
    muahahahah~

  5. sebenarnya aku dapat rasa gak sket² sakit kau tu. even mendengar kau TAWA DALAM TANGISAN (kamikaze, 199x)…hahaha..

    tapiiii…bila kau telan pizza, gerenti kau dah lupa kesakitan kaki kau kan…kau memang dashyat…

  6. tB

    kasihan sungguh sakit kaki,

    salamm,

  7. wanda

    apai:
    sangat thanx untuk pizza. yummy~

    tb:
    kasehan je kah?

Tinggalkan Jawapan

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 6 other followers

Cik Liniey

