bile hipo tensi datang!

muke orang tensen. memikirkan mase depan yang kelam. huhuhu~

muke orang tensen. memikirkan mase depan yang kelam. huhuhu~

ari ni aku macam nak buat-buat bengang.

bengang ngan diri sendiri.

Sebabnye…

PASAL BALIK RAYE!~

kenape aku balik hari selasa 15hb?

sedangka hari isnin aku langsung takde kelas.

dan aku sepatutnye boleh balik hr sabtu!

arghh..! bodoh sungguh! tekanan!

keadaan lebih kritikal bile budak paling baik, rajin dan bagus kelas aku balik 12 hb!~

aaahhhhhhhhhhh……… tidakkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!

kenape aku skem sangat?

takleh terime kenyataan ah!

ok, maka dengan itu.

aku benci diri sendiri.

4 hari tu.. membazir gile.

aku memang bekire kalo bab-bab balek umah.

ahhhhhh…. tensen…..

kalo la balik ngan bas, leh jugak tukar-tukar tiket sesuke hati.

tapi da air asia, nak tukar kene bayar banyak plak.

adeih…

adakah aku patot redha?

atau terus berusaha untuk pulang awal?

perlukah biar burn je tiket air asia then amek je tiket bas?

takpun, balek naek kete je?

waaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

* pssssst: memang that week ade kelas. tapi aku ponteng. tapi budak tu lg la slambe poteng sminggu. aduyai! cam tercabar je!

aku yang tensen,

.cikwandalini.

About wanda

Puan Wanda + an ibu to Muhammad Zill Zafar

11 responses to “bile hipo tensi datang!

  1. kesian ko..ko duk je diam2 dalam utm tu stady eh..hahaha..

    p/s : aku balik 19hb lagi..lagi selamber..hahaha

  2. hey, sapa budak baik, rajin dan bagus kelas kau tu? budak dari kelas FM kau kah? muahahahaha…

    err, nanti boleh kau temankan aku berbuka puasa…hahaha..tak payah balik awal²…

  3. buzzybug

    haha… haha… haha…
    kesian… apesal ek awak buat camtu? hhahaha…

  4. lorr…rugi la..time tu la syok kat umah…boleh bukak poce ramai2..boleh gi bazar ramadhan..hoho~sila pk byk kali…

  5. wanda

    izadamza:
    aku balik 15 je pun……… hahaha.. tapi tetap tak pueh ati org laen balek 12….

    fairuz:
    temankan kau berbuka? kalo ko nak payung, aku no poblem bro. hari-hari pun boleh… nisa balik 12 dowh.. mane tak tercabar aku nih!~

    buzzybug:
    kenape.. saye ade wat bende yang salah ke.. ampunkan saye kak polis! hehe

    kak hanim:
    ngah pk untuk kali ke seratus juta empat puluh empat la ni… huhuhuhu~

  6. hahaha…kau tak tau, dah 5 tahun (campurkan diploma skali) dia jadi skema. skang ni la dia nak balik awal…zaman dia dah muncul. dulu manjang kau je balik awal..ahahaha

  7. wanda

    ZURIAF:
    heh~ takkan la aku nak insaf menjadi skema seperti yang kau hajatkan untuk diri kau kot. itu kan bukan aku. tak baik ngumpat nisa. aku retort nanti! siap kau!

  8. takpe2..duduk dulu sane k, mamam karipap ayam.. nyum2

  9. wanda, redha jela sbb aku nie spttnya xyah dtg jb pn xpe dr aku balik aritu..mama aku suh g jb lps raya tp sbb syg tiket air asia maka aku naik jb balik n balik ngn kamOOO…huhuhuhuhu…

  10. wanda

    angah:
    ala ngah… tanak karipap… huhuhuhu….

    cutieduffyduck:
    saket ati.

  11. nasib baik ku duduk dekat dengan rumah..
    soal cuti tak kisah sangat asalkan dpt pulang menjenguk ayam dan itik di rumah..
    =)

Tinggalkan Jawapan

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 6 other followers

Cik Liniey

