ku tunggu tak kunjung tiba.

Ku tunggu-tunggu..

Masih takde.

Still, ade yang bagi harapan.

Aku tunggu lagi.

Tapi mengecewakan.

Malam ni, untuk yang terakhir kali.

Nampak gaya macam akan kecewa lagi.

Bile orang tanye,

” ko camne wanda?”

” hmm.. still mengharap”

OMG. Bile la UTM nak cuti H1N1!!!

Aku nak balek barang seminggu dua!

Mahu pulang ke rumah! rindu rumah!

faham!

tau tak i’m almost crying bile 3G ngan seme orang kat umah nenek aku mase kazen aku kawen!

bukan nak mintak penyakit itu.

tapi nak mintak nak balik.

sekian!~

About wanda

Puan Wanda + an ibu to Muhammad Zill Zafar

8 responses to “ku tunggu tak kunjung tiba.

  1. weiii..balik jelah. takkan nak tunggu bala baru nak balik…abaikan kuliah itu sumer..hahahaha

  2. Angah Darling

    homesick eh? balik la weekend ni..

  3. buzzybug

    UTM tutup time raya. haha.

  4. ko tunggu je raya..apa yg payah. konpem cuti.

    ko hengat best ke cuti h1n1? aku nih kene ganti kuliah tau sebab h1n1..

    hoh..menci!!

  5. omost crying ke time 3G..hoho..ku faham perasaan mu cik spupu tersayang…

  6. wanda

    zuriaf:
    gila kau mahu pulang tanpa memikirkan pelajaran? aku kan pelajar berwibawa!

    angah darling:
    huhuhuhu… i wish i can. Tapi keje banyak gler.

    buzzybug:
    taknak la time raye je…. nak extra plus.plus.

    izadamza:
    hahaha….. takpe… as long as.. dapat gak balek jap… kuliah nanti ko ponteng jee.. senang!

    kak anem:
    ngeee…. saye sangat homesick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. masalahnya..bukan aku yg belajar..tapi aku yg mengajar..hahaha..

    camne nak ponteng? kang kene tendang xpasal je

  8. wanda

    haa…. cipta kelainan lol.. kehkehkeh~

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 6 other followers

Cik Liniey

%d bloggers like this: