Allah Maha Besar

Lalalala..

Rutin sebagai penilai lagi..

Aku pegi inspection kat tanah orang yang kerajaan nak amek untuk wat empangan.

tempat die sangat chanteq ok?

sungguh best…

aku rase la, cam sangat chanteq.

takto plak kat tempat aku neh ade tempat indah itu.

Oo0olalalalala~lihatlah itu, indah bukan?

Lepas tu gi makan kenduri..

Siyes die punye lauk bes gile…

Lauk gulai kawah+ayam goreng+ikan kering+sambal

Yummy…~

About wanda

Puan Wanda + an ibu to Muhammad Zill Zafar

16 responses to “Allah Maha Besar

  1. yeay..ada gambar! lamenye tak jumpe awk..

  2. wanda

    hehehehe….
    tyu la pasal…~

  3. buzzybug

    tmpt camtu nak buat empangan? emmm… empangan bukan buat dekat2 ngan hutan ke? hehehe…

  4. wanda

    buzzybug,
    ehm.. tu da kire dalam hutan la tu…. da ade skit empangan pun, nak besarkan jeee….

  5. oooo..ni kan wanda? hahaha..xpernah lak tgk gambar (kesian kan saya)

  6. engkau…kau..kenapa kau dah bertambah gemuk? muahaha…hidup di rumah terlalu sehatkah?

  7. wanda

    izad:
    sebab kecian kat awak la saye letak gambar neh.. keskeskes..!~

  8. wanda

    zuriaf..!
    aaaaaahhhh!!!! tekanan… kamo bukan orang pertama mengatakannya…… Aduhai, nampaknya mungkin memerlukan program diet seperti kamo selepas ini!~

  9. ijau nye
    haha..

    lauk2 kt knduri tu
    mak aihhh tak tahannnnnnnn..
    sedapnye😦

  10. tameent

    yesh yesh yesh..

    haha..sy setuju ngn apai jugak kot..kamo nmpk bahagia=sedikit chubby..sket jer k..wow..wut hapen 2 u dear..tuh la susah dok umah..haha..

    nk biskut ice cream😉

  11. uik .. adik oii

    dah tak nampak dah kamoo tuh … sama sama ijau ..ehehe
    serius lawa tmpt tuh .. kat ner ekk ?

    ehem ..betul kata mereka …bertambah comel nampak😛 …
    lama x jumpa wanda …😀 …

  12. wanda

    nieja:
    Ehehehehe..~ memang ar sedap! seb baek i tak amek gambar makanan tu seme… kalo x leh la i tiru u…. lalalala…. blog yang wat orang lapar… keskeskes.

  13. wanda

    tameent:
    tu la..! tats y i text u cakap nak diet~ hahahahaha. tak jadik² lagi…. hehehehe…

  14. wanda

    kak nadz:
    kak? bile nak jumpe? hehehehehe…

  15. tliur i nant lau u amek pic
    warghhh rendunya nak blkkk

  16. wanda

    hehehe,,, tu la… jom la balek… lalalala..~

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 6 other followers

Cik Liniey

%d bloggers like this: