.aku boss dan badminton.

awak datanng untuk belajar, bukan untuk bekerja – Penilai Daerah Besut, JPPH Jerteh

 

Makanya ia menjadi sangat menarik.

menarik ke?

buat semua kerje yang orang lain buat.

seminggu buat kerja kau. sminggu buat keje kau. sminggu buat keje kau.

maka khatam satu ofis.

sila masuk ke kes-kes yang dibuat pegawai dan next stage.

Erk!~ Ngeri. Semua property yang pelik-pelik.

Rumah? jauh sekali… takkan la nak value rumah je. Blaja penat-penat.

Komersial? Boss cakap kes senang macam kacang pun awak nak blaja lame-lame ke?

” minggu depan awak buat kes laen la, Kes yang under saye”

” saya tanak. sebab die macam….. ntah.. expect everything yang complete” (dalam ati jela…)

camne saye nak wat neh…..~ ToLonGlah………

supervisor cakap, i’ll be more fun. Sebab boss saye tu sangat suke wat keje and kajian.

apakah?

slamat majujaya wandalini. ( yes, ucapkan kepada diri sendiri)

Kepada cik apai, jangan kata aku sangat rilek dan seronok… tidak. tidak. dan tidak. Dan sebenarnya, aku mengharapkan apa yang kau katakan btol. Sebab tu aku praktikal kat government. Tapi, ceh, silap…. “government tempat untuk belajar, u must learn evthing here!-boss2008″

Eh, mau crita ciket.

boss saye kan, die puji saye.. sebab die kate saye terer bodek orang majlis untuk bagi maklumat.

Loh… taktau lagi ke aku memang kaki bodek. Kahkahkah….

Eh, lagi mau crita neh…

Petang neh… kene…..

MAIN BADMINTON!!!!

itupun dikire belajar ke boss?

” Ya la… kata tak pandai! kan da bleh blaja neh. Nanti leh wakil universiti? ~”

Ah, menyesal plak cakap tak pandai…. Hahahahahaha~

takpela,

Dengan semangat yang waja. Gud luck skali lagi.

Esok mesti mau crita pasal badminton.

About wanda

Puan Wanda + an ibu to Muhammad Zill Zafar

5 responses to “.aku boss dan badminton.

  1. weh,ak teruja nk tau crite badminton ko nih..

    hik3

  2. sue

    dush. selamat berjuang. ha ha. takdapat daku bayangkan.

  3. jangan la letak nama panggilan cik kat nama aku tu..

    errr, okey la. kau tak rilek. tapi rajinkah kau?? hahaha..aku rasa malas je gak..hahaha..banyak mengular je..haha

  4. buzzybug

    kalau tak tahu main badminton, itu maknanya pun belajar gak la… hehe…

    hmmm… betul la bos awak tu ckp, belajar je la… korek segala mcm maklumat pasal kerja awak. nanti dah kerja betul2 baru la fokus on 1 bidang je.

  5. wandalini

    gades:
    Hahahaha~ tayah la nak truje ngat. kahkahkah.

    sue:
    hahaha.. see.. bakat terpendam aku kot..

    zuriaf:
    tak la rajen sangat. stakat submit keje on time tu leh arr… Hahahaha~

    buzzybug:
    tu la… blajar men badminton..~

Tinggalkan Jawapan

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 6 other followers

Cik Liniey

