bil tepOn

Bil telefon sebuah keluarga naik melambung. Si Suami telah memanggil semua ahli keluarga untuk berbincang.                                                                       
     
Suami : Ini dah melampau. Gunakan telefon sesuka hati.    
Ayah tak gunakan telefon rumah, ayah gunakan telefon di tempat ayah bekerja.  
                                               
    
                                                                     
     
Isteri : Saya pun sama juga, gunakan telefon di tempat     
saya bekerja.
                                                       
     
                                                                     
     
Anak : Oh sori..saya gunakan SMS sahaja. Untuk     
panggilan saya gunakan telefon tempat saya bekerja    
juga.  
                                                              
      
                                                                      
     
Bibik : Jadi apa masalahnya? Semua orang gunakan telefon tempat bekerja. Sama juga dengan saya!!!….
 

 

so, moral of da story: jangan nak gune je tepon kat opis ye… kalo kat umah cam aku nehs.. kalo nak gayut, gune je encet ayah or mak.. lalalala.. (berkaitankah?)

About wanda

Puan Wanda + an ibu to Muhammad Zill Zafar

Dikirim dalam tRasH!!

Tags:

Pautan Kekal 2 Komen

2 responses to “bil tepOn

  1. hahaha, klakau betui la. ape la punye bibik.
    eh lupe lak. Salam ziarah.

  2. wandalini

    hehehe.. tu la, lenkali jangan amek bibik.🙂 salam…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 6 other followers

Cik Liniey

%d bloggers like this: