kes ragut kat KDSE, UTM

0o0o0o0o my GodNess..!!! rupe²nye suare yang smacam aku dgr malam td ialah suare membe aku sendiri…!! sehinggekan aku telupe click publish post malam td menyebabkan ia pergi ke draft…. so, br publish sat tadi.. huhuhu..

ok.. bebalik crite membe haku tadis… sangat tragis… camneh, mule2 haku dgr suare org menjerit malam td… pastuh aku siket nye suspended. Ingatkan ader org histeria… (kalo ye, nak gk arr jd heroin).. aku tutup arr lampu tido..

pg td… pas aku dan memisat² mateku.. terpampang la: 1 message received from eima dg

 ” wanda… kls ko abes kui brape? akunk mntk tlg ko.. Bwk aku g report     kat opis n pengawal.. Aku kn ragut smlm ms ngah ckp tepon kat coridor blk aku.. dia rgt hp aku.. trauma cgt.. lg 1 aku nak mntak ko bwk aku g jj. settle psl simcard aku tuh.. tlg eh.. seawal mgkn..”

 gile ahh!!! rupenye die yang menjerit kuat tuh!! critenye.., dalam area 2am eima n k.f  g pantry.. tat tym, da nampak pun tat guy( peragut yang membabikan itu). tapi, since die rmbut paras bahu, diowg x la suspect. then k.f tido. eima g toilet, kendian otw pulang dr toilet die telah melihat pintu belakang blok tak kunci ( utk akses blok, mmg ade 1 pintu yg kene kunci after 12).

jadi dengan gerak geri membebel macam mak nenek sambil bercakap tepon ngan bopreng kesayangannye, die telah ke pintu tersebut dan menutup nye… ( yea.. niat baik.. dibalas dengan ragut!) tetibe peragut a.k.a penjahat itu dapat merebut encet kat tangannye. lau die menjerit…. weiii!!!!!!! ( lakonan semua telah dibuat td, sape nak tgk videonye leh request)

lalu peragut tu melarikan encet tuh.. si bf eima yang sedang onphone pade waktu itu mule la terkebil² (aku agak je la) dan setelah disoal siasat, die kate org peragut itu belari sgt laju coz die tak end kol lageh pade mase tuh.. peragut tuh lari sgt laju, agak²nye flashman nye rupe nak blari camtu kot..

                                                   ++mangse++

tindakan 1 : gi report kat guard n ofis kolej… walau pade dasarnye mmgh tau pun… xde maknenye dapat enset tuh balek.. n diowg amek report pun wat syarat je…. ya arr last sem, membe aku siap ade india masuk bilik, pukau, amek laptop lageh…. pihak keselamatan, pihak kolej leh watt rilek je… bende tak kene kat anak diorang sendiri.. wat bodo je la kan…

tindakan 2 : kami mencube jadi detective conan… ooo yeah… gi menyiasat tempat kejadian dan mencr bahan bukti… detektif conan pun tak sehebat kami…. kami meninjau tempat kejadian dan membuat kesimpulan suspect adalah org luar… yg mgkin masuk ikot pagar blakang… (ade bukti neh…!! pagar da kene gunting) ++ tu la pasal, aku da cakap, pihak kolej takdennye nak alert ngan seme2 neh… tunggu kene bunuh, kene rogol, baru la tehegeh² nak siasat.. tu pun nak tutup lagi.. tanak name baek UTM tercemar la konon… huh… yang mangsenye.. students jugak.. menci toi..

                                                      

About wanda

Puan Wanda + an ibu to Muhammad Zill Zafar

2 responses to “kes ragut kat KDSE, UTM

  1. tindakan 3 : beli henset baru yang lebih canggih lagi..pastu gantung je kat leher tu..gerenti kalau nak kene ragut, dengan orang²nya pun kene skali..hahaha…

  2. dey…senyap je blog baru kau ni…

Tinggalkan Jawapan

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 6 other followers

Cik Liniey

